6 Ekim 2013 Pazar

PEMBİŞ YASTIKLAR VE KELEBEKLERİM :)

ne zamandır misafir odama renk katması için  yastık almak istiyodum.gecen gün annemin evine gittiğimde   dolabında yıllardır  duran pembe kumaşları gördüğümde aklıma hemen yastık dikme fikri geldi.diktim dikmesine de içine ne dolduracağımı bilemedim..yine annem sağolsun sünger yatağını parçalamış poşetlere doldurmuş :) iç malzemelerinide ordan temin edince benden keyiflisi yoktu..dikme işlemi bittikten sonra yastıklar gözüme çok sade gözüktü nasıl süsleyebilirim diye düşünürken dantel parçaları gözüme ilişti :) şimdi daha güzel olduğunu düşünüyorum :) SİZCE NASIL OLMUŞ :)


bunlarıda çok beğenerek aldımm..ayrı bi havaları var sanki :)

5 yorum:

  1. çok güzel varmı o kumaştan daha bende istiyorum
    kelebeklerinede bayıldım
    bu arada orta sehpanın üstündeki örtüyü görmedim zannetme

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef fatmoş daha kalmadı :) örtüyüde yeni aldımm :D daha neler aldım neler :D

      Sil
  2. çoook şeker olmuş:)
    güzel günlerde kullan.Kelebeklerde hoş bir hava katmış :)

    YanıtlaSil

düşünceniz benim için önemli:)